sábado, 14 de julho de 2007

poucas palavras...

“Now I can change the World With my own two handsMake it a better placeWith my own two handsMake it a kinder place
Now I could make peace on earthWith my own two handsAnd I could clean up the earthWith my own two hands…”
Ben Harper



Eu posso tudo que eu quiser,basta eu acreditar... (sera?)









Há amor nesses olhos!?




































A espera


























Cores e Solidão












Nenhum comentário:

RE-PENSO

RE-PENSO
Rodrigo Braga - SP